Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Δεκέμβρης 2014... καλό μήνα!!!

Φέτος θα καλωσορίσω τον πρώτο μήνα του χειμώνα με την υπέροχη μελοποίηση του Σωκράτη Μάλαμα στο ποίημα του Κ. Π. Καβάφη: Δεκέμβρης 1903
 Γιάννης Ψυχοπαίδης
Κ. Π. Καβάφης,  Δεκέμβρης 1903
Κι αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω —
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,
ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,
οι μέρες του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,
τες λέξεις και τες φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν
εις όποιο θέμα κι αν περνώ, όποιαν ιδέα κι αν λέγω.
Και φυσικά η καθιερωμένη μικρή μας άσκηση: φαίνεται  αντιφατικό πώς με τον τίτλο Δεκέμβρης το ποίημα  αναφέρεται στις μέρες του Σεπτέμβρη; Ή, με άλλη διατύπωση: πώς συνδέονται μεταξύ τους στο ποίημα οι δύο αυτοί μήνες; 
Καλό μήνα σε όλους και όλες σας!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου