Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

για την γιορτή της μητέρας

Την δεύτερη Κυριακή του Μάη κάθε χρόνο -φέτος στις 11 του μηνός- πέφτει η γιορτή της μητέρας.
Ευτυχώς το θυμήθηκα
εγκαίρως
να της τηλεφωνήσω
για ευχές
καρτούλες και λουλουδάκια
όταν ήταν μικρά, στο νηπιαγωγείο
και στο δημοτικό
τα παιδιά μου
μου τηλεφωνούν κάθε χρόνο.
Θυμούνται πάντα την ημέρα
ακριβώς όπως κι εγώ.
Γεώργιος Ιακωβίδης, Μητρική στοργή, 1889. 
Αφιερώνω σε όλες το υπέροχο τραγούδι που έγραψε (στίχους και μουσική) ο Μάνος Χατζηδάκις και το συμπεριέλαβε στον δίσκο του 1980 "Η εποχή της Μελισσάνθης"

Μητέρα κι αδελφή
δωσ' μου μια ελπίδα δώσ' μου μια ευχή
η αγάπη να απλωθεί
παντοτινή στη γη σαν προσευχή.


Για περισσότερα σχετικά με την μητρότητα στην Νεοελληνική Τέχνη, μπορείτε να επισκεφτήτε το  Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων στην διεύθυνση:
http://foundation.parliament.gr/contentData/mhtrothta_low.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου