Μετά από πολλά πολλά χρόνια στα σχολεία ως μαθήτρια, στο πανεπιστήμιο ως προπτυχιακή και μεταπτυχιακή φοιτήτρια, και άλλα τόσα ως εκπαιδευτικός στην Μέση Εκπαίδευση, μετά από σχεδόν μισό αιώνα στην εκπαιδευτική διαδικασία σήμερα για πρώτη φορά ελπίζω ότι θα δούμε καλύτερες μέρες στα ελληνικά σχολεία.
Για πρώτη φορά έχουμε υπουργό που αγαπά το δημόσιο σχολείο και δεν θεωρεί a priori:
» Το πρόβλημα που έχει
προτεραιότητα, η ανθρωπιστική καταστροφή σε σχέση με τα σχολεία και τους
ανθρώπους τους; Τι γίνεται με τους εκπαιδευτικούς τους, τα καλοριφέρ, την
καθαριότητα; Θα ξεκινήσουμε με βαθιές αλλαγές, που όμως δεν θα είναι απλά
αντίδραση σε παλαιότερες πολιτικές. Είναι ένα πολύ μεγάλο έργο, που
πρέπει να αναληφθεί από την ίδια την κοινωνία. Το σχολείο πρέπει να είναι
κύτταρο ζωής για την γειτονιά και την συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι» συνέχισε
ο Αριστείδης Μπαλτάς.
Πηγή: http://tvxs.gr
Περιμένουμε από τον κ. Μπαλτά να σκύψει με αγάπη και ενδιαφέρον στα προβλήματα αλλά και τις προοπτικές και τις δυνατότητες του δημόσιου σχολείου και ευχόμαστε καλή επιτυχία, σε κείνον και σε όλους μας.
Για πρώτη φορά έχουμε υπουργό που αγαπά το δημόσιο σχολείο και δεν θεωρεί a priori:
- ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οκνηροί και φυγόπονοι
- ότι οι μαθητές δεν έχουν να κάνουν τίποτε άλλο από το να προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές,
- ότι οι γονείς πρέπει να πληρώνουν διαρκώς φροντιστήρια,
- ότι το σχολείο είναι χώρος ημερήσιας απασχόλησης-φύλαξης των παιδιών και, άρα, τα Σαββατοκύριακα είναι αχρείαστο και πρέπει να μένει κλειστό.
Ιδού ένα μικρό απόσπασμα των δηλώσεων που έκανε ο κ. Μπαλτάς κατά την παραλαβή του υπουργείου (οι υπογραμμίσεις δικές μου)
«Από τη μεταπολίτευση και μετά
η Παιδεία αντιμετωπίζεται ευκαιριακά. Αντιμετωπίζεται απλά ως η σχέση ενός
δασκάλου με ένα παιδί. Δεν αντιμετωπίζεται ως δημόσιο αγαθό. Αυτό θέλουμε να το
αλλάξουμε. Δεν μπορούμε να το αλλάξουμε την πρώτη ημέρα, ή τους πρώτους μήνες ή
ίσως τα πρώτα χρόνια.
Πηγή: http://tvxs.gr
Περιμένουμε από τον κ. Μπαλτά να σκύψει με αγάπη και ενδιαφέρον στα προβλήματα αλλά και τις προοπτικές και τις δυνατότητες του δημόσιου σχολείου και ευχόμαστε καλή επιτυχία, σε κείνον και σε όλους μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου